مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، وبینار آموزشی یک روزه‌ای را تحت عنوان:  آشنایی با ثبت برند ( ثبت برند بین المللی و ثبت شرکت در خارج از کشور) برگزار می کند.

این سمینار از ساعت ۱۰ الی ۱۴ روزچهارشنبه، ۸ آذر۱۴۰۲  از طریق سمینار آنلاین برگزار میگردد.

لازم به ذکر است حضور در این وبینار رایگان و برای عموم آزاد است و شرکت‌کنندگان، گواهینامه‌های معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند نمود.

متقاضیان ثبت نام در این رویداد آنلاین مشخصات خود شامل (نام و نام خانوادگی(به فارسی و انگلیسی)، نام پدر، شماره شناسنامه، محل صدور، کد ملی، مدرک تحصیلی، شماره تلفن همراه و تاریخ تولد) را به ترتیب و به فارسی به شماره ۵۰۰۰۴۶۵۲۱۸۵ جهت دریافت لینک این دوره آنلاین و صدور گواهینامه پیامک فرمایند. بدلیل ظرفیت محدود، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام می‌کنند. برای حضور در این وبینار، نیاز به نصب نرم افزار خاصی نمی‌باشد و علاقه‌مندان با لمس لینک دریافتی از طریق پیامک، با استفاده از مرورگر تلفن همراه یا کامپیوتر خود و انتخاب گزینه مهمان وارد سمینار خواهند شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۲۲۷۹۵۳-۰۷۴ ، فکس ۳۳۲۳۴۳۵۵-۰۷۴ و ایمیل yasoujccim@yahoo.com تماس حاصل فرمایند.