به گزارش روابط عمومی اتاق یاسوج صبح امروز سمینار مدیریت تبلیغات به همت واحد آموزش اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی یاسوج برگزار شد.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی و پژوهشی خود، سمینار یک روزه ای را تحت عنوان« مدیریت تبلیغات » و با دعوت ازبازرگانان، فعالین اقتصادی استان، واحدهای صنعتی استان، دانشجویان و علاقه مندان، در سالن همایش های ساختمان جدید این اتاق برگزار کرد.
واحد آموزش اتاق بازرگانی یاسوج با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی اتاق ایران ماهانه سمینارهایی را با موضوعات مختلف اقتصادی در سطح استان و با دعوت از فعالین موفق اقتصادی و اساتید برجسته کشوری برگزار می کند.
مدرس این دوره آموزشی که با استقبال خوب فعالان اقتصادی، مشاوران تجاری، تولیدکنندگان، تجار، دانشجویان و دیگر علاقمندان مواجه شد، مهندس مازیار قاسم زاده سنگرودی (مدرس دانشگاه، مشاور مدیریت بازاریابی و فروش شرکت های داخلی و بین المللی) بود.
گفتنی است در این سمینار مباحثی از جمله تعریف و مفهوم تبلیغات، تاریخچه تبلیغات در ایران و جهان، جایگاه کلیدی تبلیغات در فرآیند بازاریابی و صادرات، اقسام گوناگون تبلیغات و تصمیم گیری در مورد پیام و رسانه، منطق در تعیین بودجه و هزینه تمام شده تبلیغاتی یک شرکت برنامه ریزی، اثربخشی و هدفگذاری در تبلیغات، A-I-D-A-S در تبلیغات، نقش تبلیغات در شکل گیری BRAND و ایجاد هویتی پایدار در ذهن و قلب مشتریان، روانشناسی رنگ ها،شکل،معماری و تاثیرات متقابل آن در صنعت تبلیغات، تبلیغات پنهان در بازاریابی و اثرات آن، بسته بندی(فروشنده ی خاموش)، تبلیغات در عصر نوین(اینترنت-رسانه های اجتماعی)، تاثیر تبلیغات بر تصمیمات خرید و میزان فروش از NEURO MARKETING چه می دانیم؟، مراحل تهیه یک آگهی تبلیغاتی، ویژگی های یک شعار تبلیغاتی خوب، انواع تاکتیک های مدرن تبلیغاتی، قدرتمند ترین کلمات در تبلیغات، ۹ توصیه برای تبلیغات ماندگار، اشتباهات متداول در تبلیغات و فروش، روش های کم هزینه برای تبلیغات، تبلیغات در دوران پساتحریم، منابع و مراجع حوزه تبلیغات تدریس شد.