به گزارش روابط عمومی اتاق یاسوج سمینار آموزشی بسته بندی و جایگاه آن در فرآیند بازاریابی و صادرات به همت واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج برگزار شد.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی و پژوهشی خود، سمینار یک روزه ای را تحت عنوان« بسته بندی و جایگاه آن در فرآیند بازاریابی و صادرات » و با دعوت ازبازرگانان، فعالین اقتصادی استان، واحدهای صنعتی استان، دستگاههای اداری اقتصادی، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان و علاقه مندان برگزار کرد.
واحد آموزش اتاق بازرگانی یاسوج با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی اتاق ایران ماهانه سمینارهایی را با موضوعات مختلف اقتصادی در سطح استان و با دعوت از فعالین موفق اقتصادی و اساتید برجسته کشوری برگزار می کند.
مدرس این دوره آموزشی که با استقبال خوب فعالان اقتصادی، مشاوران تجاری، تولیدکنندگان، تجار، دانشجویان و دیگر علاقمندان مواجه شد، آقای مازیار قاسم زاده سنگرودی (از اساتید موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، مدرس دانشگاه و مشاور مدیریت بازاریابی و فروش) بود.
گفتنی است در این سمینار مباحثی از جمله تعریف و مفهوم بسته بندی، تاریخچه بسته بندی در ایران و جهان، جایگاه بسته بندی در فرآیند بازاریابی و صادرات، بسته بندی و تبلیغات، راهکاری جهت کاهش هزینه ها، آینده ای به نام نانوتکنولوژی برای بسته بندی، تاثیر بسته بتدی بر تصمیمات خرید، نقش بسته بندی در شکل گیری برند و ایجاد هویتی پایدار در ذهن و قلب مشتری، ازNEURO MARKETING چه میدانیم؟، بسته بندی فروشنده خاموش، فرمولA-I-D-A-S در بسته بندی، رنگ، شکل، معماری و تاثیرات متقابل آن در صنعت بسته بندی و تبلیغات، بسته بندی در صنایع دستی و قانون VIEW در بسته بندی تدریس شد.