این نمایشگاه با هدف حمایت از صنعت تبلیغات، افزایش کارکردهای مثبت این صنعت و توسعه آن، آشنایی با تکنیکهای بازاریابی و پیشبرد فروش، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائهکنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد و توسعه صادرات غیرنفتی برگزار شده است.
در این نمایشگاه ۲۱۶ شرکت داخلی و دو شرکت خارجی از چین و کرهجنوبی حضور دارند و محصولات خود را در زمینه انواع تبلیغات محیطی و دیجیتال و تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی به معرض نمایش می گذارند.
برگزاری سمینار و کارگاههای آموزشی تخصصی مانند « همایش مبانی تحقیقات بازاریابی»، «کارگاه آموزشی تکنیکهای تبلیغات و مراحل آن» و «کارگاه آموزشی و نقش آن در پیشبرد فروش» از برنامههای جانبی یازدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی است.