مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، وبینار آموزشی یک روزه‌ای را تحت عنوان:  آشنایی با «مقررات گمرکی و اجتناب از تخلفات گمرکی و قاچاق کالا» برگزار می کند.

این سمینار از ساعت ۱۰ الی ۱۴ روز پنج شنبه، ۲۶مردادماه ۱۴۰۲  از طریق سمینار آنلاین برگزار میگردد.

لازم به ذکر است حضور در این وبینار رایگان و برای عموم آزاد است و شرکت‌کنندگان، گواهینامه‌های معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند نمود.

متقاضیان ثبت نام در این رویداد آنلاین مشخصات خود شامل (نام و نام خانوادگی(به فارسی و انگلیسی)، نام پدر، شماره شناسنامه، محل صدور، کد ملی، مدرک تحصیلی، شماره تلفن همراه و تاریخ تولد) را به ترتیب و به فارسی به شماره ۵۰۰۰۴۶۵۲۱۸۵ جهت دریافت لینک این دوره آنلاین و صدور گواهینامه پیامک فرمایند. بدلیل ظرفیت محدود، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام می‌کنند. برای حضور در این وبینار، نیاز به نصب نرم افزار خاصی نمی‌باشد و علاقه‌مندان با لمس لینک دریافتی از طریق پیامک، با استفاده از مرورگر تلفن همراه یا کامپیوتر خود و انتخاب گزینه مهمان وارد سمینار خواهند شد.

در این وبینار مباحثی از جمله آشنایی با تحلیل مفاهیم و اصطلاحات مهم گمرکی، مفهوم اظهار و اظهار خلاف واقع و پیامدهای آن در تخلفات گمرکی و قاچاق کالا، تشریفات قبل و بعد از اظهار کالا به گمرک و تحلیل مصادیق مهم تخلفات گمرکی و قاچاق کالا با رویکرد آخرین اصلاحات ؛ توسط استاد دکتر رضا گلی ( مدرس رسمی موسسه آموزشی‌و‌پژوهشی اتاق بازرگانی ایران) ارائه خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۲۲۷۹۵۳-۰۷۴ ، فکس ۳۳۲۳۴۳۵۵-۰۷۴ و ایمیل yasoujccim@yahoo.com تماس حاصل فرمایند.